Stoiximan Super League

ΟΦΗ: Με 18 παίκτες στη Θεσσαλονίκη

Με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα για να ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις υποχρεώσεις του για το 2009, θα ταξιδέψει ο ΟΦΗ σήμερα για τη Θεσσαλονίκη. Η ομάδα της Κρήτης θα αντιμετωπίσει αύριο τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα (16:45) και θα αναζητήσουν τους βαθμούς που θα τους βγάλουν από τη δύσκολη θέση. Η προετοιμασία των «ασπρόμαυρων» ολοκληρώθηκε με την προπόνηση που έγινε σήμερα το πρωί η οποία αφιερώθηκε σε ασκήσεις τακτικής και με μπάλα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα για να ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις υποχρεώσεις του για το 2009, θα ταξιδέψει ο ΟΦΗ σήμερα για τη Θεσσαλονίκη. Η ομάδα της Κρήτης θα αντιμετωπίσει αύριο τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα (16:45) και θα αναζητήσουν τους βαθμούς που θα τους βγάλουν από τη δύσκολη θέση. Η προετοιμασία των «ασπρόμαυρων» ολοκληρώθηκε με την προπόνηση που έγινε σήμερα το πρωί η οποία αφιερώθηκε σε ασκήσεις τακτικής και με μπάλα.

Μετά το τέλος της ο Γιάννης Μαντζουράκης, ανακοίνωσε τα ονόματα των 18 ποδοσφαιριστών που θα ταξιδέψουν στη συμπρωτεύουσα για το ματς με το «δικέφαλο του Βορρά», οι οποίοι είναι οι: Κασμερίδης, Μάλαρζ, Βενέτης, Ερέρα, Γκέρμπερ, Μπαρκαουάν, Ισσά, Εντόϊ, Κοστόφσκι, Μανούσος, Ταραλίδης, Πόποβιτς, Σίμιτς, Κουνενάκης, Σταυρακάκης, Σφακιανάκης, Αρβανίτης και Δημούτσος.

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x