Με τον Γιώργο Αλεξόπουλο να προπονείτε κανονικά και να κάνει και έξτρα πρόγραμμα συνεχίστηκε η προετοιμασία του Εργοτέλη για το παιχνίδι με τον Άρη για την τέταρτη αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας.
Αντίθετα μόνος του γυμνάστηκε και την Πέμπτη ο Τζούνιορ. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις τακτικής, ενώ υπήρξε και το καθιερωμένο δίτερμα. Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή στις 5:30. Παράλληλα στις 12 το μεσημέρι υπάρχει και η συνέντευξη Τύπου του Νίκου Καραγεωργίου.
Επιμέλεια: Χρήστος Οικονόμου
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






