Έτοιμος να αφήσει πίσω του το παιχνίδι με την Κέρκυρα και να κοιτάξει το επόμενο είναι ο προπονητής του Ηρακλή, Μαρίνος Ουζουνίδης, ο οποίος ευχαρίστησε τον κόσμο του «Γηραιού» που ενίσχυσε την προσπάθεια της ομάδας.
«Έγινε ένα πολύ μέτριο παιχνίδι σε έναν κακό αγωνιστικό χώρο. Η Κέρκυρα είχε πετύχει πέντε γκολ με αντεπιθέσεις. Εμείς τις κόψαμε, αλλά δεν ήμασταν καλοί στις κοντινές πάσες. Δεν θα πρέπει να μείνουμε σε αυτό το αποτέλεσμα, αλλά να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες», είπε και συνέχισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο μας που βρέθηκε στο πλευρό μας, με μας όμως να μην καταφέραμε να τους το ανταποδώσουμε με την εμφάνισή μας».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






