Αποτέλεσε αίτημα των ομάδων της Σούπερ Λίγκας τα τελευταία έτη. Πλέον αποφάσισαν να απευθυνθούν στον Υπουργό Οικονομικών για να βρουν μια λύση. Όπως αποφάσισε η Λίγκα στο τακτικό Διοικητικό Συμβούλιο θα στείλουν έγγραφο στο υπουργείο με το οποίο θα ζητούν το 10% από τα κέρδη του ΟΠΑΠ, αλλά και από κάθε εταιρεία στοιχήματος που θα λάβει άδεια από την Κυβέρνηση.
Εκτός αυτών η Σούπερ Λίγκα θα ζητήσει να λάβει το 10% από τα χρήματα που θα λάβει η Κυβέρνηση από την έκδοση άδειας σε κάθε εταιρεία στοιχήματος.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






