Μπορεί να υπάρχει διακοπή στο πρωτάθλημα όμως σίγουρα ο Μαρίνος Ουζουνίδης έχει αρκετές απουσίες να αντιμετωπίσει. Πιο συγκεκριμένα στην προπόνηση της Τρίτης οι Ηλιάδης, Κομπαγιάσι, Κανακούδης ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Ο Ηλιάδης θα επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς τις επόμενες ημέρες, ενώ ο Κομαγιάσι από την επόμενη εβδομάδα θα σταματήσει την θεραπεία και θα ακολουθήσει ατομικό πρόγραμμα. Παράλληλα ο Κανακούδης έκανε ατομικό πρόγραμμα και σύντομα θα συνεχίσει με την υπόλοιπη ομάδα.
Ακόμα ο Αλετσένου έκανε ακτινογραφία, η οποία έδειξε πως το κάταγμα έχει σχεδόν αποκατασταθεί.
Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την Τετάρτη στις 17:00 στις εγκαταστάσεις της Μίκρας.
Επιμέλεια: Χρήστος Οικονόμου
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






