Stoiximan Super League

Πέντε ΠΑΕ σε απολογία

Πέντε ΠΑΕ (και τον προπονητή τερματοφυλάκων του Άρη) κάλεσε σε απολογία για την προσεχή Πέμπτη η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, με αφορμή επεισοδιακές συμπεριφορές φιλάθλων στα ματς της 6ης αγωνιστικής.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πέντε ΠΑΕ (και τον προπονητή τερματοφυλάκων του Άρη) κάλεσε σε απολογία για την προσεχή Πέμπτη η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, με αφορμή επεισοδιακές συμπεριφορές φιλάθλων στα ματς της 6ης αγωνιστικής.

Αναλυτικά η κλήσεις σε απολογία:

Α) ΠΑΕ SKODA Ξάνθη: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ SKODA Ξάνθη – ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Β) ΠΑΕ Αρης, Ριμπέιρο Ντίαζ Ουέλερσον (Προπ. Τερμ/κων): Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά του προπονητή τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Άρης στον αγώνα ΠΑΕ Άρης – ΠΑΕ ΑΕΚ.

Γ) ΠΑΕ Ατρόμητος: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ατρόμητος – ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου.

Δ) ΠΑΕ Ηρακλής: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ηρακλής – ΠΑΕ Πανσερραϊκός.

Ε) ΠΑΕ Πανσερραϊκός: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ηρακλής – ΠΑΕ Πανσερραϊκός.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x