Στην αποτελεσματικότητα και σοβαρότητα των παικτών του κατά της Αναγέννησης Γιαννιτσών για το Κύπελλο ΟΠΑΠ στάθηκε ο τεχνικός του Ατρόμητου, Γιώργος Δώνης σε δηλώσεις του μετά από το σημερινό παιχνίδι.
«Το σημαντικό είναι ότι παρουσιαστήκαμε σοβαροί σε έναν θεσμό που θέλουμε να διεκδικήσουμε και να προσπαθήσουμε να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται», τόνισε -αρχικά- ο Γιώργος Δώνης και συνέχισε:
«Ουσιαστικά τελειώσαμε το παιχνίδι αρκετά νωρίς με τα δύο γκολ που πετύχαμε στο ξεκίνημά του», πρόσθεσε και κατέληξε λέγοντας:
«Επειδή προερχόμασταν από δύο ισοπαλίες, θέλαμε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και τώρα, μετά από αυτή την πρόκριση, ελπίζουμε ότι θα φέρουμε περισσότερες χαρές στον κόσμο μας στη συνέχεια»…
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






