Stoiximan Super League

Το ποδοσφαιρικό προϊόν και το συναίσθημα

Για την εμπορική πλευρά του ποδοσφαίρου, μίλησε ο γενικός διευθυντής αθλητικών καναλιών της Nova, Ανδρέας Μπέκιος, σε συνέντευξη του στο BHMA MEN.

Για την εμπορική πλευρά του ποδοσφαίρου, μίλησε ο γενικός διευθυντής αθλητικών καναλιών της Nova, Ανδρέας Μπέκιος, σε συνέντευξη του στο BHMA MEN.

«Κάποια στιγμή οι ποδοσφαιρικές ομάδες πρέπει να καταλάβουν ότι απευθύνονται σε πελάτες, έχοντας όμως μια μεγάλη διαφοροποίηση από οποιοδήποτε άλλο προϊόν: το συναίσθημα. Η ΑΕΚ στην οποία ξεκίνησα την «ποδοσφαιρική» μου καριέρα έχει 1,5 εκατομμύριο πιθανούς πελάτες. Ο Παναθηναϊκός 2,5 εκατομμύρια» τόνισε ο Ανδρέας Μπέκιος, που έχει περάσει από το εμπορικό τμήμα της ΑΕΚ αλλά και του Παναθηναϊκού.

Στη συνέχεια μίλησε για τους οπαδούς που ενοχλούνται από την εμπορευματοποίηση των ομάδων τους. «Θεωρούν πως η ομάδα τους δεν είναι απλώς μια ανώνυμη εταιρεία. Είναι αλήθεια ως ένα μέρος. Δεν είναι μια φυσιολογική ανώνυμη εταιρεία, αλλά και ο δικός της στόχος είναι το κέρδος».

Ο γενικός διευθυντής αθλητικών καναλιών της Nova πιστεύει ότι το ποδοσφαιρικό κλίμα προσπαθεί αργά αλλά σταθερά να ξεπεράσει τις παιδικές του ασθένειες και να εκσυγχρονιστεί πραγματικά. «Δεν θα γίνει από τη μία στιγμή στην άλλη, αλλά θα συμβεί η μετάβαση στα επόμενα χρόνια».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x