Stoiximan Super League

Ενροτό: «Ο Ολυμπιακός δέχτηκε αυτό που θέλαμε»

Την ικανοποίησή του για τη συμφωνία μεταξύ του Ολυμπιακού και του Κέβιν Μιραλάς εξέφρασε ο μάνατζερ του Βέλγου επιθετικού, Κριστόφ Ενροτό, μέσω της «La Meuse». Ο εκπρόσωπος του ποδοσφαιριστή είχε έρθει σε ρήξη με τους ανθρώπους της ΠΑΕ στο ραντεβού που είχε γίνει την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο ο ίδιος ο Μιραλάς συναντήθηκε χθες με τον Βαγγέλη Μαρινάκη και συμφώνησαν σε πέντε λεπτά.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ικανοποίησή του για τη συμφωνία μεταξύ του Ολυμπιακού και του Κέβιν Μιραλάς εξέφρασε ο μάνατζερ του Βέλγου επιθετικού, Κριστόφ Ενροτό, μέσω της «La Meuse». Ο εκπρόσωπος του ποδοσφαιριστή είχε έρθει σε ρήξη με τους ανθρώπους της ΠΑΕ στο ραντεβού που είχε γίνει την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο ο ίδιος ο Μιραλάς συναντήθηκε χθες με τον Βαγγέλη Μαρινάκη και συμφώνησαν σε πέντε λεπτά.

«Ο Ολυμπιακός δέχτηκε αυτά που ζητήσαμε. Η ρήτρα αποχώρησης στο συμβόλαιο του Κέβιν μπήκε όπως ήταν επιθυμία μας», τόνισε ο Ενροτό.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x