Stoiximan Super League

Χάνει τον Ολυμπιακό ο Μπάλλας!

Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε κόντρα στον Εργοτέλη, ο Παναγιώτης Μπάλλας. Ο νεαρός μέσος, θα εκτίσει την ποινή της μιας αγωνιστικής στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την 15η αγωνιστική.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε κόντρα στον Εργοτέλη, ο Παναγιώτης Μπάλλας. Ο νεαρός μέσος, θα εκτίσει την ποινή της μιας αγωνιστικής στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την 15η αγωνιστική.

Ο 17χρονος μέσος, έχει πραγματοποιήσει πολύ καλές εμφανίσεις και στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη, ήταν από τους κορυφαίους της αναμέτρησης. Σε αυτό, όμως είδε την κίτρινη κάρτα, η οποία θα του στερήσει την συμμετοχή στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την 15η αγωνιστική στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Αυτό αποφάσισε η τεχνική ηγεσία της ομάδας του Περιστερίου και ο Γιώργος Δώνης. Εξάλλου μέχρι τότε αναμένεται να έχει επιστρέψει και ο Σωκράτης Φυτανίδης και έτσι θα αποδεσμευτεί από το κέντρο της άμυνας ο Φρανκ Ζουέλα.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x