Stoiximan Super League

Με τρία προβλήματα…

Επέστρεψαν τη Δευτέρα στις προπονήσεις οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη μετά το ρεπό του σαββατοκύριακου. Ασκήσεις πίεσης με μπάλα σε μικρούς χώρους περιελάμβανε η απογευματινή προπόνηση της ημέρας και, στη συνέχεια, οι παίκτες έπαιξαν δίτερμα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Επέστρεψαν τη Δευτέρα στις προπονήσεις οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη μετά το ρεπό του σαββατοκύριακου. Ασκήσεις πίεσης με μπάλα σε μικρούς χώρους περιελάμβανε η απογευματινή προπόνηση της ημέρας και, στη συνέχεια, οι παίκτες έπαιξαν δίτερμα.

Θεραπεία έκανε ο Χίμπλινγκερ. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Γιαλούσης, Μπέτο.

Η επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη στις 18.00.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x