Stoiximan Super League

«Αιχμηρό» ποστάρισμα από Γαρρή για την ήττα του Ολυμπιακού

Δεν έμεινε ασχολίαστη η ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΚ ούτε από την πλευρά του Παναθηναϊκού, με τον υπεύθυνο επικοινωνίας της ΠΑΕ, Σταμάτη Γαρρή να αναρτά «αιχμηρό» ποστάρισμα.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρώτο θέμα συζήτησης αποτελεί η νίκη της ΑΕΚ κόντρα στον Ολυμπιακό, με την απώλεια του αήττητου να σχολιάζεται και από μέλη του Παναθηναϊκού.

Συγκεκριμένα, ο υπεύθυνος επικοινωνίας, Σταμάτης Γαρρής, μέσω Facebook έγραψε μετά τη λήξη του ντέρμπι:

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x