Stoiximan Super League

Αμπέντ: «Εχθροί στο γήπεδο, φίλοι έξω από αυτό»

Μεχντι Αμπέντ και Ράφικ Τζεμπούρ βγήκαν έξω και είχαν την ευκαιρία να τα πουν, με τον μέσο του «τριφυλλιού», ωστόσο να ξεκαθαρίζει πως μέσα στο γήπεδο είναι εχθροί, ενώ έξω από αυτό φίλοι.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι δυο συμπατριώτες Ράφικ Τζιμπούρ και Μεχντί Αμπέιντ σε κοινή τους έξοδο έδειξαν και έμπρακτα πως έξω από το γήπεδο οι αντίπαλοι παίκτες δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα.

Μάλιστα ο παίκτης του Παναθηναϊκού σε φωτογραφία που ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram έγραψε χαρακτηριστικά: «είμαστε… εχθροί στο γήπεδο, αλλά έξω από αυτό είμαστε φίλοι. Πάμε ΠΑΟ»!

Δείτε τη σχετική φωτογραφία:




Επιμέλεια: Δημήτρης Ζαρκαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x