Stoiximan Super League

Αραούχο: «Αγαπάω την ΑΕΚ και σέβομαι τον πρόεδρό της»

Μετά το αρχικό του ποστάρισμα, ο Σέρχιο Αραούχο προχώρησε σε διευκρινιστική δήλωση.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε διευκρινιστικό σχόλιο ύστερα από τα όσα σχολίασε σε ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό της ΑΕΚ στο Instagram έκανε ο Σέρχιο Αραούχο.

Ο πρώην επιθετικός της Ένωσης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δεν ήθελα με τίποτα να δημιουργήσω κανένα θέμα ειδικότερα μετά από μια νύχτα τόσο καλή όπως αυτή που είχε η ΑΕΚ. Αγαπάω τον σύλλογο, σημαίνει πολλά για μένα και σέβομαι όλους τους ανθρώπους της ΑΕΚ και κυρίως τον πρόεδρό της. Ήθελα απλά να πω στους οπαδούς της ΑΕΚ που επιμένουν να επιστρέψω ότι κατά τη διάρκεια αυτού του καλοκαιριού δεν υπήρξε κανένα θέμα επιστροφής μου»

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x