Stoiximan Super League

Βιεϊρίνια σε διαιτητές: «Στο Καραϊσκάκη γίνονται χειρότερα. Τι είναι αυτά ρε;»

Έξαλλος ο αρχηγός του ΠΑΟΚ με την απόφαση του διαιτητή να αποσύρει τις ομάδες στα αποδυτήρια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Λίγο μετά την απόφαση του Αλέξανδρου Αρετόπουλου να αποσύρει τις ομάδες στα αποδυτήρια ο Αντελίνο Βιεϊρίνια έπεσε πάνω στον διαιτητή και τους βοηθούς του για να διαμαρτυρηθεί.

Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ σε έντονο ύφος μαζί με τους συμπαίκτες του προσπαθούσε να εξηγήσει στον ρέφερι πως δεν πρέπει να καθυστερήσει η έναρξη της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό και να αποσύρει τις ομάδες στα αποδυτήρια.

Μάλιστα, ο τηλεοπτικός φακός τον έπιασε να φωνάζει στον Αρετόπουλο: ««Στο Καραϊσκάκη γίνονται χειρότερα και κανένας δεν φεύγει. Από το πουθενά χτύπησε κάποιος και πάνε μέσα. Τι είναι αυτό ρε;».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x