Stoiximan Super League

Διαμαρτυρία οπαδών του ΠΑΟΚ στην Κομισιόν με πανό κατά Αθήνας και υπέρ Ιβάν (pic)

Διεθνής διαμαρτυρία από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ έφτασαν μέχρι την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να διαμαρτυρηθούν για την κατά τα φαινόμενα επικείμενη τιμωρία της ομάδας τους για όσα συνέβησαν στον αγώνα με την ΑΕΚ, αλλά και για όσα προηγήθηκαν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

«Η Αθήνα διαφθείρει το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Κάτω τα χέρια από τον ΠΑΟΚ και τον Ιβάν Σαββίδη. Δικαιοσύνη για όλους», ανέφερε το… αγγλογαλλικό μήνυμα των οπαδών του ΠΑΟΚ, έξω από τα γραφεία της Κομισιόν στις Βρυξέλλες.

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x