Stoiximan Super League

«Έκλεισε» με πρόστιμο ο ΠΑΟΚ

Με πρόστιμο τιμωρήθηκε ο ΠΑΟΚ για την συμπεριφορά των φιλάθλων του στο ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό. Δείτε πόσα θα πληρώσει ο «δικέφαλος του Βορρά».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρόστιμο επέβαλε το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Όργανο της Σούπερ Λίγκας στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την συμπεριφορά των οπαδών, στο πλαίσιο της αναμέτρησης απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Ο «δικέφαλος του Βορρά» θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 12.000 ευρώ, έπειτα από τα όσα έγιναν στο ματς της τελευταίας (6ης)αγωνιστικής των πλέι-οφ του πρωταθλήματος στην Τούμπα.

Αναλυτικά η απόφαση:

«Α) ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 31/5/2016 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 31/5/2016 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, σε συνδυασμό και με τον οπτικοακουστικό υλικό φορέα εγγραφής εικόνας και ήχου (DVD), στον οποίο αποτυπώνεται ο επίμαχος ποδοσφαιρικός αγώνας»: συνολική χρηματική ποινή δώδεκα χιλιάδων ευρώ».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x