Stoiximan Super League

Εμποκού: «Δεν ήταν εύκολο, focus στον ΠΑΟΚ» (pic)

Ο Πολ-Ζοσέ Εμποκού σχολίασε το 1-1 του Παναθηναϊκού με τον Πανιώνιο και έστειλε μήνυμα για τη συνέχεια.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο αριθμητικό μειονέκτημα του Παναθηναϊκού στο μεγαλύτερο μέρος της αναμέτρησης (1-1) με τον Πανιώνιο για την πρώτη αγωνιστική των play offs στάθηκε ο Πολ-Ζοσέ Εμποκού σε σχόλιο που έκανε στο Instagram.

«1-1 απέναντι στον Πανιώνιο, τελειώσαμε με δέκα το ματς… δεν ήταν εύκολο, εστιάζουμε στο επόμενο παιχνίδι τώρα», αναφέρει ο μεσοεπιθετικός του «τριφυλλιού».

1-1 today against Panionios, we finished the game at 10... it was not easy! Focus on the next game now ???? #PMK40???? #PAO?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Polo Mpoku (@polompoku) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x