Stoiximan Super League

Φουστέρ: «Παίξτε για το σήμα στη φανέλα»

Ο Νταβίντ Φουστέρ πόσταρε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ένα μήνυμα για το ντέρμπι της Τούμπας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το δικό του μήνυμα για το ντέρμπι της 20ης αγωνιστικής ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό έστειλε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook ο Νταβίντ Φουστέρ!

«Παίξτε για το σήμα μπροστά στη φανέλα και όλοι θα θυμούνται το όνομα στην πλάτη»
, έγραψε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x