Stoiximan Super League

Έδεσε με νέο συμβόλαιο τον Καλουτσικίδη η Καλαμάτα

Στην ανανέωση του συμβολαίου του κορυφαίου δεξιού μπακ της περασμένης σεζόν στη Super League 2 προχώρησε η Καλαμάτα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έναν εκ των πρωταγωνιστών της περασμένης εντυπωσιακής σεζόν, μέσω της οποίας σφράγισε την επιστροφή της στην πρώτη κατηγορία, κράτησε η Καλαμάτα.

Όπως γνωστοποίησε, η Μαύρη Θύελλα επέκτεινε το συμβόλαιο του Πέτρου Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια, διατηρώντας τον κορυφαίο μπακ της προηγούμενης χρονιάς στην Super League 2.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια.

Ο Πέτρος αποτέλεσε ένα από τα βασικά γρανάζια (24 συμμετοχές, 1 γκολ, 6 ασίστ) στην περσινή εξαιρετική πορεία της ομάδας μας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων, στην άνοδο, καθώς και στην κατάκτηση του Super Cup.

Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί επισφράγιση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και της κοινής μας φιλοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

Πέτρο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές ακόμη επιτυχίες με τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας!

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x