Stoiximan Super League

Κουλιμπαλί: «Είμαι στην καλύτερη ομάδα της σεζόν»

Ο Ουσμάν Κουλιμπαλί βραβεύτηκε ως μέλος της καλύτερης 11άδας του πρωταθλήματος και δήλωσε χαρούμενος που βρίσκεται στην καλύτερη ομάδα της σεζόν.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το δικό του σχόλιο για την βράβευση του ως μέλος της καλύτερης 11άδας του πρωταθλήματος, έκανε στον λογαριασμό τους στο facebook o Ουσμάν Κουλιμπαλί.

«Πολύ χαρούμενος που είμαι στην καλύτερη ομάδα της σεζόν στη Super League. Ευχαριστώ το Θεό, όπως και όσους με υποστήριξαν, την οικογένεια και τους φίλους μου. Σ’ ευχαριστώ για την υποστήριξη γυναίκα μου» έγραψε ο παίκτης του Παναθηναϊκού.

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x