Stoiximan Super League

Λόπες: «Ζητώ συγγνώμη στον κόσμο εκ μέρους όλων των ποδοσφαιριστών»

Ο Έλντερ Λόπες εξέφρασε την απογοήτευσή του για την ήττα της ΑΕΚ από τον ΟΦΗ και απολογήθηκε στον κόσμο των «κιτρινόμαυρων».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Σκασμένος» από την ήττα (1-0) της ΑΕΚ από τον ΟΦΗ εμφανίστηκε ο Έλντερ Λόπες και απολογήθηκε στον κόσμο της Ένωσης.

«Θέλω να ζητήσω εκ μέρους όλων των ποδοσφαιριστών ένα μεγάλο συγγνώμη στον κόσμο της ΑΕΚ. Είναι δύσκολη η κατάσταση. Συγγνώμη», τόνισε μέσω της Nova.

Σε ερώτηση για το τι πήγε λάθος για την ομάδα του στον αγώνα, απάντησε: «Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Μονο συγγνώμη θέλω να πω στον κόσμο και ελπίζω να αλλάξει γρήγορα η κατάσταση».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x