Stoiximan Super League

Με γεμάτες τσέπες στην Τούμπα οι παίκτες του Παναθηναϊκού

Ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων που προβλέπεται να πάρουν συνολικά τη φετινή σεζόν οι παίκτες του Παναθηναϊκού, μπήκε στους λογαριασμούς τους, καθώς από τη διοίκηση έγινε δεκτό το αίτημα τους.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με γεμάτες τσέπες θα πάνε στην Τούμπα οι παίκτες του Παναθηναϊκού, για τη ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ για τα ημιτελικά του Κυπέλλου.

Την προηγούμενη εβδομάδα είχε γίνει μια συζήτηση ανάμεσα στους παίκτες για τα οφειλόμενα του προηγούμενου μήνα και προτάθηκε στη διοίκηση αντί να πάρουν τώρα το 30% και στο τέλος της περιόδου το υπόλοιπο 70%, να πάρουν τώρα το 50%, όπως αναφέρεται στην «Πράσινη».

Το αίτημα έγινε αποδεκτό και ενημερώθηκαν οι ποδοσφαιριστές ότι οι θα μπουν τα χρήματα στους λογαριασμούς τους μέχρι την Τετάρτη. Τελικά, την Τρίτη έγινε κατάθεση στους παίκτες του 50% των χρημάτων τους.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x