Stoiximan Super League

Μελισσανίδης σε Ουζουνίδη: «Εσένα ήθελα»

Με μια ατάκα που αποδεικνύει την εκτίμηση που τρέφει προς το πρόσωπό του υποδέχθηκε στην ΑΕΚ τον Μαρίνο Ουζουνίδη ο Δημήτρης Μελισσανίδης.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με μια ατάκα που αποδεικνύει την εκτίμηση που τρέφει προς το πρόσωπό του υποδέχθηκε στην ΑΕΚ τον Μαρίνο Ουζουνίδη ο Δημήτρης Μελισσανίδης.

Ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης στην χθεσινή πρώτη συνάντησή του με τον Έλληνα τεχνικό, σύμφωνα με τη Livesports του ανέφερε:

«Εσένα ήθελα! Σε πιστεύω πολύ...»...

Αντίστοιχα, αρκετά ικανοποιημένος εμφανιζόταν και ο Ουζουνίδης στις συζητήσεις που είχε με τα άτομα του περιβάλλοντός του...

«Με πήρε η πρωταθλήτρια Ελλάδας...», έλεγε ο νέος τεχνικός της ΑΕΚ στο περιβάλλον του.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x