Την ανανέωση της συνεργασίας του για ακόμη ένα χρόνο με τον Μάρις Βερπακόφσκις ανακοίνωσε ο Εργοτέλη.
Ο Λετονός επιθετικός συνέβαλε τα μέγιστα στην άνοδο της ομάδας στη Σούπερ Λίγκα και οι Κρητικοί τον… επιβράβευσαν με νέο συμβόλαιο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Εργοτέλη:
«Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Μάρις Βερπακόφσκις για έναν ακόμη χρόνο (30/06/2014). Ο εν ενεργεία διεθνής Λετονός, πρώτος σκόρερ στην ιστορία της Εθνικής ομάδας της χώρας του, αγωνίστηκε στον Εργοτέλη κατά τις περιόδους 2009-10 και 2010-11 και επέστρεψε τον περασμένο Ιανουάριο για να συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη του στόχου της ανόδου στη Super League».
Από την πλευρά του ο Βερπακόφσκις μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου εμφανίστηκε χαρούμενος που έμεινε στον Εργοτέλη: «Από την πρώτη μέρα που επέστρεψα στον Εργοτέλη είχα θέσει ως στόχο να επανέλθει η ομάδα μας στη Super League και να αγωνιστώ κι εγώ ξανά στην κατηγορία με αυτή τη φανέλα. Το κλίμα στον Εργοτέλη είναι άψογο, η οικογένειά μου κι εγώ είμαστε ευτυχισμένοι στο Ηράκλειο και η ανανέωση του συμβολαίου μου ήταν κάτι που θέλαμε όλοι. Τώρα μας περιμένει σκληρή δουλειά για να εμφανιστούμε όσο το δυνατόν καλύτεροι τη νέα σεζόν».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






