Stoiximan Super League

Μέσα οι νεοαποκτηθέντες στον Ατρόμητο

Με τη συμμετοχή των νεοαποκτηθέντων, Δημήτρη Παπαδόπουλου και Αντώνη Γροντή, διεξήχθη η προπόνηση του Ατρομήτου στον Ασπρόπυργο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι δυο παίκτες ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα του Τραϊανού Δέλλα και έδειξαν έτοιμοι να αγωνιστούν την Κυριακή κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα.

Ο Λε Ταλέκ αρχικά προπονήθηκε με όλη την ομάδα και, στη συνέχεια, με το γυμναστή της ομάδας.

Η προετοιμασία θα ολοκληρωθεί το Σάββατο και αμέσως μετά θα ανακοινωθεί η αποστολή.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x