Stoiximan Super League

Μήνυση Βασιλόπουλου, τέλος στην κατάληψη στο χώρο για τα απορριμματοφόρα

Μετά από μήνυση του δημάρχου Ν. Φιλαδέλφειας αποχώρησαν οι οπαδοί της ΑΕΚ από το χώρο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έλαβε τέλος η ειρηνική κατάληψη των οπαδών της ΑΕΚ στο χώρο των απορριμματοφόρων κοντά στο οικόπεδο όπου χτίζεται η «Αγια-Σοφιά».

Ο δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας, Άρης Βασιλόπουλος, κατέθεσε μήνυση και οι φίλοι της «Ένωσης» αποχώρησαν, ενώ στο χώρο παραμένει μια κλούβα των ΜΑΤ.

Πάντως υπενθυμίζεται πως η αποκεντρωμένη διοίκηση έχει εκδώσει άδεια κατεδάφισης του κτίσματος (που έχει χαρακτηριστεί παράνομο) μέχρι τις 5 Ιουλίου.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x