Stoiximan Super League

Μολίνς: «Τιμή μου το να παίζω στον Παναθηναϊκό» (pic)

Ο Γκιγέρμο Μολίνς, ο οποίος ήταν βασικός στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον, τονίζει ότι αποτελεί τιμή για τον ίδιο να αγωνίζεται στους «πράσινους».

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τιμή χαρακτήρισε για τον ίδιο το γεγονός ότι φοράει τη φανέλα του Παναθηναϊκού ο Γκιγέρμο Μολίνς με ποστάρισμά του στο Instagram.

«Τιμή μου να παίζω γι΄ αυτόν τον σύλλογο», έγραψε σε φωτογραφία που πόσταρε από την παρουσία του στο πρόσφατο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.

Honored to play for this club ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Guillermo Molins (@guillemolins8) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x