Stoiximan Super League

Νιώθει καλά ο Μόλινς (pic)

Ο Γκίγερμο Μόλινς νιώθει καλύτερα μετά και τη συμμετοχή του στο φιλικό του Παναθηναϊκού με την Παναχαϊκή.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Προσπάθεια να βρει χρόνο και να χωρέσει στις βασικές επιλογές του Μαρίνου Ουζουνίδη κάνει ο Γκιγέρμο Μόλινς, ο οποίος αγωνίστηκε στο φιλικό (3-0) της Πέμπτης ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την Παναχαϊκή.

Ο Σουηδός επιθετικός έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω Instagram, σχολιάζοντας «νιώθω καλά», σε φωτογραφία που πόσταρε.

Feeling good. ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Guillermo Molins (@guillemolins8) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x