Stoiximan Super League

Τρία προβλήματα στον ΟΦΗ

Την πρώτη τους προπόνηση μετά τον αγώνα με τον Άρη έκαναν το μεσημέρι της Τρίτης οι παίκτες του ΟΦΗ στο ΒΑΚ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Όσοι παίκτες του ΟΦΗ αγωνίστηκαν στο κυριακάτικο ματς με τον Άρη για την τρίτη αγωνιστική των πλέι οφ 5-8, ακολούθησαν την Τρίτη πρόγραμμα αποθεραπείας στο ΒΑΚ. Η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας κι αγωνιστικό παιχνίδι από τον Χρήστο Κόντη, ενόψει της δεύτερης αναμέτρησης με τους «κίτρινους» στη Θεσσαλονίκη την ερχόμενη Κυριακή για την τέταρτη αγωνιστική.

Ο Χριστογεώργος έκανε ατομικό πρόγραμμα, όπως κι ο Χριστόπουλος, ενώ ο Μπόρχα Γκονσάλες συνέχισε τη θεραπεία του.

Για την Τετάρτη, έχει προγραμματιστεί προπόνηση στις 11:00 στο ΒΑΚ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x