Το όνομα του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη βοήθησε στην εξασφάλιση της παράτασης από την UEFA, σύμφωνα με τον Νίκο Παγκάκη.
Μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και τους Βασίλη Βέργη-Βάιο Τσούτσικα, ανέλυσε το οικονομικό πλάνο που παρουσίασαν οι «πράσινοι» (με τις πωλήσεις που έκαναν το καλοκαίρι, αυτές που θα κάνουν τον Γενάρη και τη μείωση του μπάτζετ).
Σημείωσε ωστόσο ότι, πέρα απ’ αυτά, το ισχυρό brand name που εξακολουθεί να διατηρεί ο σύλλογος στην Ευρώπη έπαιξε τον δικό του ρόλο ώστε να συναινέσει η ευρωπαϊκή ομοσπονδία στην παράταση.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.