Ο Νίστρουπ έβλεπε τους παίκτες του να πέφτουν αποκαμωμένοι στο έδαφος στο φινάλε του πρωινού προγράμματος της προπόνησης στο Άπελντοορν, αλλά όλοι ήξεραν πως οι απογευματινές ώρες θα είχαν πολύ διαφορετική αίσθηση.
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και ν' απολαύσουν καλό φαγητό με το μπάρμπεκιου που είχε προγραμματιστεί.
Κάτι τέτοιο φυσικά, βοηθά και στην ενότητα της ομάδας, με άπαντες να έχουν την καλύτερη διάθεση και μαζί με το φαγητό να δρέπουν τους καρπούς και των κόπων τους έπειτα απ' όλες αυτές τις μέρες της δουλειάς στην Ολλανδία.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






