Stoiximan Super League

Παράπονα του ΠΑΟΚ για πέναλτι στον Ζαμπά

«Βολές» ΠΑΟΚ για τη διαιτησία κατά τη διάρκεια του ματς με τον ΟΦΗ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παράπονα του ΠΑΟΚ για τη διαιτησία κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με τον ΟΦΗ.

«O Στρέζος γκρεμίζει τον Ζαμπά μέσα στην περιοχή, ο διαιτητής δίνει άουτ», αναφέρει ο «δικέφαλος του Βορρά» στη live ενημέρωσή του στο twitter. Δείχνοντας έτσι τη δυσαρέσκειά του για την απόφασή του Αριστοτέλη Διαμαντόπουλου.


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x