Stoiximan Super League

Πογιέτ: «Φεύγουμε χαρούμενοι»

Το καταπληκτικό -όπως χαρακτήρισε ο Πογιέτ- γκολ της Ξάνθης έφερε νευρικότητα στην ΑΕΚ, ωστόσο η ομάδα του κατάφερε να φύγει με τη χαρά της νίκης από το γήπεδο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι δηλώσεις του Γκουστάβο Πογιέτ αμέσως μετά τη λήξη του ματς στην κάμερα της NOVA

«Ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι, σκοράραμε ένα γρήγορο τέρμα αλλά στη συνέχεια δεχθήκαμε ένα καταπληκτικό γκολ. Ξέραμε ότι η Ξάνθη θα παίξει πολύ κλειστά και μετά το γκολ τους είχαμε πολύ νευρικότητα. Φεύγουμε χαρούμενοι, όμως».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x