Stoiximan Super League

Σιμόες: «Δεν νικήσαμε, αλλά γίναμε πιο δυνατοί»

Περήφανος που ανήκει στην ΑΕΚ και βέβαιος πως παρότι η ομάδα του δεν νίκησε τον Παναθηναϊκό έφυγε πιο δυνατή από τη Λεωφόρο δήλωσε ο Αντρέ Σιμόες.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Και πάλι, είμαι περήφανος που ανήκω σε αυτή την ομάδα. Καταπληκτική δουλειά. Δεν νικήσαμε, αλλά γίναμε πιο δυνατοί», έγραψε ο Πορτογάλος μέσος στο Instagram.

Once again i'm proud to be part of this team ???????????? amazing job We didn't win but we became stronger ????????

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Andre Simoes 8? (@andresimoes08) στις


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x