Stoiximan Super League

«Σκέπασαν» με χαρτάκια την Τούμπα οι οπαδοί του ΠΑΟΚ!

Φοβερή ατμόσφαιρα κατά την έξοδο των παικτών του Λουτσέσκου για το καθιερωμένο ζέσταμα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εξαιρετική ατμόσφαιρα δημιούργησαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ λίγο πριν την σέντρα του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Το γήπεδο της Τούμπας είχε σχεδόν γεμίσει, αρκετή ώρα πριν τη σέντρα και κατά την είσοδο της ομάδας του Λουτσέσκου για προθέρμανση οι οπαδοί της ομάδας φρόντισαν να ζεστάνουν για τα καλά τους παίκτες του «δικέφαλου του Βορρά».

Αφού βγήκαν λοιπόν οι παίκτες από τα αποδυτήρια όλο το γήπεδο πέταξε χαρτάκια στον αέρα φωνάζοντας συνθήματα για νίκη κόντρα στους ερυθρόλευκους.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x