Stoiximan Super League

Το μήνυμα που έστειλε μέσω… Αλμέιδα ο Σιμόες (pic)

Το σύνθημα για νικηφόρο ξεκίνημα της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα έδωσε ο Αντρέ Σιμόες. Δείτε το μήνυμα που έστειλε… μέσω Αλμέιδα (αφού ο ίδιος θα είναι απών) ενόψει της πρεμιέρας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη μεγάλη σημασία που έχει για την ΑΕΚ το να ξεκινήσει με το δεξί στη Σούπερ Λίγκα έδειξε ο Αντρέ Σιμόες.

Παρόλο που ο ίδιος δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής (λόγω τιμωρίας που κουβαλά από την περασμένη σεζόν) ο Πορτογάλος έδωσε σύνθημα νίκης ενόψει της πρεμιέρας με τον Παναιτωλικό.

Ανέβασε λοιπόν στο instagram μια φωτογραφία με τον Ούγκο Αλμέιδα και έγραψε: «Πάμε! Όλοι μαζί για μια καλή αρχή»!

Let's go!!! Together for a good start ????????

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Andre Simoes 8? (@andresimoes08) στις


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x