Stoiximan Super League

Το μήνυμα του Λόπες μετά την επέμβαση

Ο Πορτογάλος μπακ της ΑΕΚ ευχαρίστησε τον κόσμο για τις ευχές του και υποσχέθηκε να επιστρέψει ακόμη πιο δυνατός.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Όπως έγινε γνωστό, ο Έλντερ Λόπες πέρασε με απόλυτη επιτυχία την πόρτα του χειρουργείου την Τρίτη ύστερα από την ρήξη πρόσθιου χιαστού που υπέστη στο ματς με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο.

Λίγες ώρες αργότερα, ο Πορτογάλος μπακ της ΑΕΚ ευχαρίστησε τον κόσμο για τα μηνύματα στήριξης που του έστειλαν γράφοντας στο Facebook: «Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη και για όλα τα μηνύματα υποστήριξης που μου έχετε στείλει. Όλα πήγαν καλά και τώρα στοχεύω στην ανάκαμψη. Θα επιστρέψω στο 100% και με περισσότερη αποφασιστικότητα!»

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x