Stoiximan Super League

Τσακίρης: «Η ποινή στον ΠΑΟΚ είναι χάδι»

Πολύ μικρή θεωρεί την τιμωρία του ΠΑΟΚ για τα γεγονότα στο ντέρμπι με την ΑΕΚ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στα μαλακά κρίνει ο Γιώργος Τσακίρης πως έπεσε ο ΠΑΟΚ από την πειθαρχική επιτροπή της Super League.

«Η ποινή είναι χάδι. Είναι ίδια ποινή με αυτή στο περσινό Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ. Τι πετάς κουτάκι μπίρα, τι μπαίνεις μέσα οπλοφορώντας… φαίνεται πως είναι το ίδιο», σχολίασε στον ΣΠΟΡ FM 94,6.

«Η ΑΕΚ παίρνει καθαρά το πρωτάθλημα, μέσα στους αγωνιστικούς χώρους», πρόσθεσε ο ρεπόρτερ της «Ένωσης».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x