Stoiximan Super League

Τσακίρης: «Έπρεπε να είχε κληθεί σε απολογία ο Ολυμπιακός»

Ο Γιώργος Τσακίρης έκανε λόγο για προσπάθεια δημιουργίας κλίματος για τη διαιτησία από πλευράς Ολυμπιακού εν όψει ΑΕΚ και πρόσθεσε πως θα έπρεπε ήδη να είχε κληθεί σε απολογία.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα παράπονα του Ολυμπιακού για τη διαιτησία από την αρχή της περιόδου θα έπρεπε να είχαν αντιμετωπιστεί νωρίτερα από την ΕΠΟ, όπως είπε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 ο Γιώργος Τσακίρης. «Θα έπρεπε τουλάχιστον για τα μάτια του κόσμου να έχει κληθεί σε απολογία», ανέφερε.

Παράλληλα μίλησε για τα πλάνα του Μανόλο Χιμένεθ εν όψει του ντέρμπι στο Φάληρο αναφέροντας τους σίγουρους και τα ερωτηματικά της ενδεκάδας.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x