Stoiximan Super League

Χαρούμενος για το ντεμπούτο ο Κουλιμπαλί (pic)

«Πολύ καλή νίκη για την ομάδα στο πρώτο μου ματς. Χαίρομαι για τους 3 βαθμούς. Πάμε!», έγραψε ο Ουσμάν Κουλιμπαλί για το 4-0 του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΣ, όπου είχε και ασίστ.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

very good win with the team for my firte game , i am happy for the 3 points. pame !!! ???? @fcpanathinaikos #gate13 #fcpanathinaikos #superleague #grece #78

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Coulibaly Ousmane??? (@ousmanecoulibaly23) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x