Γενικά

Θετικός στον κορωνοϊό και ο Μάρκο Πάντελιτς

Ο πρώην φορ του Ολυμπιακού και νυν αντιπρόεδρος της σερβικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου, Μάρκο Πάντελιτς, διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δεν ξέφυγε από τα... δόντια του κορωνοϊού ούτε ο Μάρκο Πάντελιτς.

Ο αντιπρόεδρος της σερβικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου και άλλοτε επιθετικός του Ολυμπιακού διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19.

Πλέον, βρίσκεται στο σπίτι του σε καραντίνα και νιώθει καλά όπως αναφέρουν οι συμπατριώτες του, ενώ φαίνεται ότι μολύνθηκε σε ταξίδι που έκανε στην Ολλανδία.

Το Σάββατο είχε γίνει γνωστό ότι ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, Σλάβισα Κοκέζα.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x