Γ' Εθνική

«Χτίζει» το όνομά της

Η ενίσχυση της ΑΕΚ με ακόμη τρεις –χορηγούς- εταιρίες σε συνδυασμό με τη συνεχή στήριξη του κόσμου που έφτασε τις 7.500 διαρκείας, χωρίς τους συνδέσμους, απογειώνει το brand name της ομάδας.

Ακόμη και αν βρίσκεται στη Football League 2, η ΑΕΚ με την παρουσία του Δημήτρη Μελισσανίδη δεν παύει να χάνει τη δύναμή της στο εμπορικό κομμάτι. Μετά το deal τον τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τη Nova, η «Ένωση» ανακοίνωσε ακόμη τρεις συμφωνίες, με την «Carrefour», τον όμιλο «Ιατρικού Αθηνών» και το ταξιδιωτικό γραφείο «GS Travel». Πλέον, εκκρεμεί η βασική χορηγία για τη φανέλα, με τις φήμες να οργιάζουν περί συνεργασίας με τη «Gazprom».

Παράλληλα, η ΑΕΚ ενισχύεται σημαντικά και μέσω των εισιτηρίων διαρκείας που έφτασαν τις 7.500 χωρίς να υπολογίζονται τα συνδεσμιακά. Μάλιστα, αυτά δεν είναι έσοδα μόνο για το ταμείο που αφορά τα αγωνιστικά καθώς το 50% των εσόδων μπαίνουν προίκα στον «κουμπαρά» του γηπέδου.

Γιάννης Σταυρόπουλος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x