Recommendations

Μήπως τα συντηρητικά στο φαγητό επηρεάζουν την πίεσή σου; Τι δείχνει νέα έρευνα

Το 99,5% των συμμετεχόντων που είχε καταναλώσει τουλάχιστον ένα συντηρητικό τροφίμων κατά τα πρώτα δύο χρόνια της μελέτης παρουσίασαν περιστατικά υπέρτασης και καρδιαγγειακών νοσημάτων.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εδώ και χρόνια συζητάμε για τις επιβλαβείς συνέπειες των συντηρητικών από τα τρόφιμα στον οργανισμό μας, κυρίως μακροπρόθεσμα. Η έρευνα με τίτλο «Preservative Food Additives, Hypertension, and Cardiovascular Diseases: the NutriNet-Sante Study» που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό European Heart Journal και πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του INSERM, σε συνεργασία με γαλλικά πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, έρχεται να επιβεβαιώσει αυτόν τον ισχυρισμό, ειδικά σε σχέση με τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιαγγειακών παθήσεων.

Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο cookout κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Μήπως τα συντηρητικά στο φαγητό επηρεάζουν την πίεσή σου; Τι δείχνει νέα έρευνα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x