Ο πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας της UEFA, Ρομπέρτο Ροσέτι, που βρίσκεται στην Αθήνα, έδωσε “ψήφο εμπιστοσύνης” στους Έλληνες διαιτητές, κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής παρουσίασης για το VAR στο πλαίσιο της οποίας συναντήθηκε με αθλητικούς συντάκτες.
Τάχθηκε υπέρ της επιστροφής Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι του πρωταθλήματος, όχι μόνο επειδή μόνο στην Ελλάδα ορίζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό αλλοδαποί διαιτητές, αλλά και επειδή αν οι διαιτητές δεν σφυρίζουν τα μεγάλα παιχνίδια στις εγχώριες διοργανώσεις δεν μπορούν να ανέβουν στην ιεραρχία της UEFA.
Περισσότερα στο monobala.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






