Recommendations

Τα αυγά μειώνουν τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με νέα μελέτη

Όσα περισσότερα αυγά τρως, τόσο μειώνεις τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με έρευνα. Πόσα όμως πρέπει να τρως την εβδομάδα;
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θυμάσαι κάποτε που έλεγαν ότι τα αυγά πρέπει να καταναλώνονται με μεγάλο περιορισμό, γιατί ανεβάζουν τη χοληστερίνη; Όπως θα έχεις καταλάβει τα τελευταία χρόνια, με τις έρευνες που δημοσιεύονται, αυτή η άποψη αποτελεί μάλλον μύθο, αφού τα αυγά προσφέρουν πολλά περισσότερα καλά στην υγεία και έχουν κάπως «απενοχοποιηθεί».

Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο cookout κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Τα αυγά μειώνουν τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με νέα μελέτη

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x