«Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν», δυστυχώς αυτό ισχύει και για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι που πριν 7 χρόνια διεξήχθη για τελευταία φορά στην Ελλάδα. Από το 1973 όπου και εντάχθηκε στο πρόγραμμα του WRC έως και το 2013, είχε λείψει μόνο τρεις φορές σε όλα αυτά τα χρόνια. Το Ράλι Ακρόπολις διεξήχθη τα επόμενα χρόνια αλλά δεν βρισκόταν στο καλεντάρι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, αλλά σε αυτό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC).

Σαν σήμερα, στις 2 Ιουνίου του 2013, ολοκληρώθηκε το 59ο Ράλι Ακρόπολις, το οποίο για μια ακόμα φορά κρίθηκε αντάξιο των προσδοκιών και της παράδοσης που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, που το ήθελαν να είναι ο σκληρότερος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Μεγάλος νικητής του αγώνα ήταν ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με το Volkswagen Polo R WRC, ολοκληρώνοντας τον αγώνα σε 3 ώρες, 31 λεπτά και 1.2 δευτερόλεπτα, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο με το Citroen DS3 WRC (+1:50.0) και ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με το Ford Fiesta RS WRC (+2:14.1), καταφέρνοντας να βρεθεί για δεύτερη φορά στην καριέρα του στο βάθρο των νικητών σε αγώνα WRC.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Φιλανδού στο Ράλι Ακρόπολις, στο οποίο είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο WRC πριν από 10 χρόνια. Επίσης ήταν η πρώτη του νίκη με την Volkswagen και η όγδοη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Αντίθετα ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που προπορευόταν στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, τερμάτισε δέκατος, καθώς την πρώτη ημέρα εγκατέλειψε από πρόβλημα στην πίεση καύσιμου του Volkswagen Polo R WRC, κερδίζοντας ωστόσο 3 επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών, καθώς ήταν ταχύτερος στη Power Stage.

Αξιοσημείωτο επίσης ήταν το γεγονός, ότι στο WRC-2 νικητής αναδείχθηκε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, πανηγυρίζοντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό.





Επιμέλεια: Χρήστος Πρεβεζιάνος

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του ΣΠΟΡ FM στο youtube