Στίβος

«Έφυγε» ο Αλ Έρτερ

Θρηνεί ο παγκόσμιος στίβος. Ο Αλ Έρτερ, ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους αθλητές στίβου του 20ου αιώνα, άφησε τη Δευτέρα την τελευταία του πνοή σε ηλικία 71 ετών, αφού αντιμετώπιζε χρόνια καρδιακά προβλήματα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θρηνεί ο παγκόσμιος στίβος. Ο Αλ Έρτερ, ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους αθλητές στίβου του 20ου αιώνα, άφησε τη Δευτέρα την τελευταία του πνοή σε ηλικία 71 ετών, αφού αντιμετώπιζε χρόνια καρδιακά προβλήματα.

Ο Αμερικανός δισκοβόλος έγινε ο πρώτος αθλητής στίβου που κατέκτησε τέσσερα χρυσά μετάλλια στο αγώνισμα σε ισάριθμους συνεχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες (1956, 1960, 1964, 1968), πριν τον ακολουθήσει ο Καρλς Λιούις. Για αυτόν το λόγο ήταν υποψήφιος για το βραβείο του «αθλητή του αιώνα». Ήταν μέλος του αμερικανικού «HALL OF FAME».

Ο Ερτερ, μετά το τέλος της καριέρας του, ασχολήθηκε με τη ζωγραφική και με φιλανθρωπικά έργα.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x