Στίβος

Επιστρέφει το μετάλλιο ο Πέτιγκριου

Ο Αντόνιο Πέτιγκριου θα ακολουθήσει τα «χνάρια» του Μάικλ Τζόνσον και θα επιστρέψει το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στο Σίδνεϊ, με την ομάδα σκυταλοδρομίας 4Χ400 των ανδρών της Αμερικής. Ο Αμερικανός δρομέας παραδέχτηκε πως έκανε χρήση απαγορευμένων ουσιών, πριν τον τελικό της διοργώνωσης και έτσι έκρινε, έστω και αργά, πως το μετάλλιο είναι άκυρο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Αντόνιο Πέτιγκριου θα ακολουθήσει τα «χνάρια» του Μάικλ Τζόνσον και θα επιστρέψει το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στο Σίδνεϊ, με την ομάδα σκυταλοδρομίας 4Χ400 των ανδρών της Αμερικής. Ο Αμερικανός δρομέας παραδέχτηκε πως έκανε χρήση απαγορευμένων ουσιών, πριν τον τελικό της διοργώνωσης και έτσι έκρινε, έστω και αργά, πως το μετάλλιο είναι άκυρο.

Βέβαια, αυτή η παραδοχή του Πέτιγκριου έγινε χωρίς να αποδειχτεί, όντως, από κάποιον σχετικό έλεγχο πως ήταν «ντοπαρισμένος». Παράλληλα, ο Πέτιγκριου, που ομολόγησε πως έκανε χρήση ερυθροποιητίνης και ορμονών, πρόσθεσε ότι θα παραδώσει όλα τα μετάλλια που κατέκτησε από το 1997 μέχρι το 2003, σε μεγάλες διοργανώσεις.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x