Στίβος

Δια βίου αποκλεισμός…

Η Λουντμίλα Μπλόνσκα βρέθηκε, για δεύτερη φορά, «θετική» σε απαγορευμένες ουσίες, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Έτσι, μετά από ώριμη σκέψη, η ουκρανική ομοσπονδία στίβου τιμώρησε την «αργυρή» Ολυμπιονίκη και παγκόσμια πρωταθλήτρια του επτάθλου, με ισόβιο αποκλεισμό από τους αγώνες του κλασικού αθλητισμού, την Κυριακή.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Λουντμίλα Μπλόνσκα βρέθηκε, για δεύτερη φορά, «θετική» σε απαγορευμένες ουσίες, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Έτσι, μετά από ώριμη σκέψη, η ουκρανική ομοσπονδία στίβου τιμώρησε την «αργυρή» Ολυμπιονίκη και παγκόσμια πρωταθλήτρια του επτάθλου, με ισόβιο αποκλεισμό από τους αγώνες του κλασικού αθλητισμού, την Κυριακή.

Η Μπλόνσκα έχασε το μετάλλιο στην κινεζική πρωτεύουσα, λόγω χρήσης μεθυλτεστοστερόνης, ενώ με την ίδια ποινή (ισόβια εκτός στίβων) τιμωρήθηκε και ο προπονητής της.

Η Ουκρανή σταρ ήταν υπότροπη, επειδή το 2003 είχε «πιαστεί» να κάνει χρήση στανοζόλης.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x